Misspeppen

På minussidan
Jag har lite för lite tid för att hinna med att få allt på plats i huvudet. Jag får lite för lite (läs: ingen) konstruktiv feedback för att kunna utveckla mitt arbete. Det är lite för mycket stillasittande för att min arbetsställning ska vara ergonomisk med tanke på mitt nuvarande tillstånd. Jag faller med andra ord lite för lätt in i de gamla mönstren.

På plussidan
Jag har lite bättre rutiner, sover lite mer, tränar mycket mer, äter mycket bättre och har det roligare. På det stora hela mår jag alltså bättre än på länge.

Nu ska jag bara hitta ett sätt att vända den provinsiella misspeppen. Återkommer med rapport asap.

Kommentera

