supermansupermansupermansuperman

Moullinex var en av de som öppnade dörren till vad som kom att bli ett av mina största intressen.  Det första inlägget jag gjorde på TAjT var ett mycket kort hej och välkomna med den då fetaste dängan Jesus was a b-boy (Moulinex remix). De tre år som har förflutit sen dess har haft toppar och dalar i musiklyssnandet. I perioder har jag lagt all tid på att gå på klubbar och spelningar, göra intervjuer, spela skivor och blogga. I andra har jag haft samma mix eller spellista på repeat i flera veckor. I vilket fall blir jag lika glad av det jag valt att lyssna på. Som till exempel Lorenz Rhodes vokalarrangemang i remixen av Superman.

Kommentera

