Livet som förstahandshyregäst | Del 1 | Tvättstugan

Som nybliven förstahandshyresgäst har jag tagit mig an många ansvarsfulla uppgifter. Främst går de ut på att kontrollera huruvida mina grannar sköter sig. Till exempel i tvättstugan.

Problem: mina grannar överdoserar tvättmedel = det blir kvar i maskinen och fastnar på min tvätt = jobbigt på riktigt
Lösning: föra noggrann dokumentation samt börja ange de skyldiga till högre instans

Cirka 10 minuter innan filmen togs hällde icke namngiven granne en rågad dl tvättmedel i maskinen. Lägg även märke till att det endast ligger ett stycke underkläd i maskinen.

One response to “Livet som förstahandshyregäst | Del 1 | Tvättstugan

  1. Fantastiskt, jag brukar behöva rengöra tvättmedelsfacken i vår tvättstuga från tvättmedelsklumpar som ibland är större än pingisbollar. Förstår inte varför folk häver i så mycket tvättmedel, inte som om tvätten blir renare av överdosering.

Kommentera

