God had to create disco music so I could be born and be successful

Ägnade gårdagkvällen åt att dricka öl med Elin och hennes polare från Wärdshuset samt en svängom på Rättviseförmedlingens fest på Strand. Kom hem strax före tre och läste några sidor i discohistorieboken jag köpt. Det skulle kunna vara anledningen till att jag imorse vaknade och tänkte att jag skulle klippa ihop en kort video för discodängan ovan som gick på repeat i mitt sömntyngda huvud.

Insikt: Jag är mer ödmjuk än tidigare, samtidigt som jag har skaffat mig ett mer innerligt jävlar anamma. Allt pekar på succé.

Kommentera

