Just nu läser jag den här:

Jag hoppas inte de gör en film av den, för då kommer jag vara tvungen att snabbspola precis som jag gör i Djävulen bär Prada. Jag kommer också förevigt må illa av den skådespelaren som får äran att spela min hatperson i boken. Jag undrar i och för sig vem som ska spela Brooke. Typ Anna Hathaway 2008, fast idag. Vem är det egentligen?

PS. Det är mitt bästa med chiclit – att jag utan vidare bara kan strö dem runt mig när jag läst färdigt. Hojta om du är en hugad spekulant.

Kommentera

