one will spread our ashes round the yard

Jag ligger hemma och är sjuk. Ingen feber längre, men däremot har mina stämband bestämt sig för att lägga av. Totalt. Det går bra så länge jag inte försöker sjunga med i vinjetten till The L Word. Camilla lämnade mig igår med fem säsonger, så jag har att göra ett par sjukdagar till.

För tre år sen vid den här tiden spelade jag ofta Iron And Wine. Ett minne som väcktes till liv när Shane klippte av Jennys hår till Naked As We Came. Tiden går så vansinnigt fort och jag hänger inte riktigt med. Viktiga personer promenerar in och ut ur mitt synfält. Some of us will spread our ashes round the yard.

Kommentera

