Air – Mer Du Japon (Kris Menace Remix)

Just nu övar jag mig på att lyssna färdigt på låten som blandningsfunktionen i Itunes valt åt mig, istället för att hoppa vidare till spåret som kommer att ge mig den största kicken just nu. Jag mår som bäst när mitt liv är som en riktigt bra discodans. En discohousedänga med allsångsrefräng och eargasmiska peakar.  Jag är otålig. Vill spåna fram det bästa av det bästa nu på en gång och sen släppa det för att komma på något annat. Jag är entreprenören som kanske bättre fungerar som konsult än fast förankrad i en och samma verksamhet. Eller? 2010 är året då jag ska jobba med min otålighet. Bli mer envis. Lika envis som när jag lärde mig cykla, skriva, klättra högst och sätta straffar i krysset. Toppa mig själv – med lite mer uthållighet skulle fler saker bli bra med mindre ansträngning. Kanske till och med allt.

Kommentera

