relationer

Jag är skicklig på att avverka relationer. Främst för att jag är så vansinnigt kräsen. Eller kanske enbart. Min kräsenhet resulterar oftast i att jag tröttnar, hamnar i konflikter eller drar. Ibland alla tre på en gång. Det här resulterar i att jag riskerar att bli historielös. Den senaste tiden har jag däremot bestämt mig för att ändra mitt beteendet. Och det går bra. Gamla relationer som legat i träda, nya relationer att bygga vidare på och drömrelationer att förverkliga. Det är underligt. Mycket underligt. Och fint.

One response to “relationer

  1. ”drömrelationen att förverkliga” låter helt underbart :) Vad vore vi utan våra drömmar?

Kommentera

