I got your back so let it rain

Florrie har gjort en fantastisk bit som sedan Fred Falke har remixat till en tokdänga. Det fick bli dagens låt.

Tillvaron förändras i rask takt, men endast till det bättre. Ju mer distans jag får till saker och ting, desto klokare framstår mina val. Särskilt när grundläggande tillstånd inte förändras. Alls. Vissa människor ska jag helt enkelt inte ha någon (professionell) relation till. Andra människor bör och vill jag ha ännu mer relation till för att det gör mig gott.

De flesta dagar tänker jag att jag borde lägga ner det här pretentiösa privatbloggandet och i stället lägga större fokus på de andra bloggar och projekt jag driver. Dessutom är jag för rastlös för att skriva om mig själv i den här formen. Dagar som idag gör att sista inlägget skjuts upp på framtiden.

Imorgon far jag på konferens, Creative Cities, innan vi traditionsenligt torsdagssyndar. Om peppen är hög tänker jag även Rättviseförmedlingens födelse. Kalastorsdag med andra ord. Ajö.

Kommentera

