your latest 7″ sounds obscene unless you spinn it at 45

Ikväll är jag helt såld på Annies fenomenala I don’t like your band. I går kväll var jag på min kära mosters 50årskalas. Ett mycket fint kalas där jag och J stod bakom skivpelarna. Det var tyvärr skrämmande uppenbart att de andra 50åringarna var rädda för min (brist på) ålder och ställde frågor som ”får du någon lön för det?” (när jag berättat vad jag arbetar med). Jag ber att få återkomma med en analys när jag har ork. Har du tips på konstruktiva och artiga svar på irrelevanta, åldersrelaterade frågor får du gärna dela med dig.

Kommentera

