Monoton Und Minimal (C=64er)

teknikens under… suck. jag skulle lägga till en sån där fiffig last fm-widget i kanten. men nej, då är koden fel. palla sitta och läsa igenom allt nu. det får vänta till min lediga förmiddag i morgon onsdag. jag borde gå in i welleträsket och börja umgås med människor som kan prata om amiga och commodore64 i all evighet. då hade jag pallat att gå igenom koden. jag lovar. nu ska jag istället unna mig att spela Spore. det var förra hösten/vinterns stora händelse i mitt hem. då fick jag finaste utmärkelsen, nu ska jag knäcka poänggränsen också.

Kommentera

