Idag börjar livet efter

För en dryg timme sen såg jag och J färdigt sista avsnittet i sjunde säsongen av West Wing. Nu är det slut på sena kvällar med CJ, Donna, Matt och Margaret. Inga fler fantastiska frukostar med Leo, Jed och Toby. Finito. The end. Slut.

Ett tomrum öppnar sig och jag inser inte hur stort det kommer att bli förrän jag börjar om med Barack Obamas självbiografi och tror att det är om Matt Santos jag läser. Jag skulle vilja spoila hela slutet, hela sista säsongen, för att det är så fantastiskt och att alla borde veta vad som händer. Men jag avstår och rekommenderar alla jag känner att titta själva istället. Jag är övertygad om att jag är en bättre människa efter West Wing.

Kommentera

