Idag röstade jag Gudrun…

… och det känns bara bättre och bättre. Jag har velat ett tag eftersom det inte är säkert att de kommer in. Men på ett sätt känns det som att det inte spelar någon roll. Det viktigaste i det här valet är att rösta för att höja valdeltagandet så att sd inte kommer in. Många i min omgivning som inte är särskilt uttalade feminister har eller kommer att rösta på Gudrun. Det känns som att det finns en chans. Det ska bli hemskt spännande att se vem som skänkt miljonen. Kl 21 i Aktuellt. Jag har på känn att det är någon viktig människa, men jag undrar vem. Hm, vi kanske hinner kika innan vi drar in till F12. Har man inte tv får man hoppas på svtplays uppdateringsförmåga. Jag hoppas på en fet valvaka på söndag i allafall. Det blir inte hemma hos oss. Vi drar till Elverket istället – Nour El Refai ska ju ståuppa! Hur bra som helst.

Kommentera

