syjunta i björkhagen

är nyss hemkommen från syjunta hos elsa i björkhagen. med småkakor, stickning och samtal. och te. jag hann inte köpa nytt garn efter jobbet, så jut nu stickar jag en socka av restgarner. jag tror att den kan bli redigt fin. snart är det dags för hälen. hälen – sälen. på tunnelbanan hem kom vi att prata om överfall i mörker så nu har jag adrenalinsmak i munnen för att klara mig hem från tunnelbanan. var redo, som det heter. sjukt att det ska behöva vara så, men det känns bättre att gå hem och vara förbannad och i startgroparna. jag får varva ner med ett avsnitt west wing och sova tills jag vaknar imorgon bitti. hurra!

Kommentera

