22 timmar i Kristinehamn

När SJ och Värmlandstrafik inte har vett att trafikera sträckan Arvika-Sthlm på ett användarvänligt sätt får man ta saken i egna händer. Igår åkte jag till Kristinehamn för att träffa den bästa människan jag känner. Nu har jag kommit hem från vår 22timmarsweekend och är trött. Resan hem var ett äventyr; bussresan från Karlskoga till Örebro tillbringade jag mitt i något slags alkoholintagande konfirmationsläger med tortyrredskap som gälla målbrottsrösteroch ringsignaler från Jamba. Men det var det lätt värt med tanke på hur fint det var i Kristinehamn med min bästbästa vän.

Jag ska ta mig en bit av världens bästa mat innan jag somnar. Ajö.

Kommentera

