måndagmåndagmåndagmåndag

jag och pappa åkte bil från arvika till hägersten i går eftermiddag/kväll. det var väldigt trevligt. kvalitetstid och transport samtidigt. två flugor i en smäll. idag har jag försökt strukturera två veckors resande utan fungerande outlook. pc kan slänga sig i väggen. det funkar ok när jag bara befinner mig stationär på kontoret, men så fort jag ska resa iväg krånglar det hela tiden. blä. sen har jag strukturerat min arbetsframtid och gjort en del hej-vi-syns-på-internet-alltså-finns-vi-grejer. på vägen hem fick jag gå till örnsberg och hämta ett paket med en bok och en påse te i. försenad födelsedagspresent. jag är fruktansvärt hungrig och trött och saknar j nåt ofantligt. har vi otur så får vi inte ses förrän om 19 dagar. allt är värmlandstrafiks fel. blä. fast det finns en backup-plan. jag återkommer om den blir av.

Kommentera

