Lunes el dieciocho de Mayo

Hoy es lunes, el dieciocho de Mayo y estoy tan cansado. Quiero que hablar más Español. He has olvido todo íntegro. Si no se que escribo es correcto o errado. Corregeme por favor.

Dagen gick åt till helt andra saker än jag räknat med. Utöver körrepetitionen i garaget på lunchen var det mest uppstädande från förra veckan faktiskt. Renskriva protokoll, sortera papper, strukturera minnesanteckningar, kopiera upp årsmöteshandlingar till det sista årsmötet för i år, strukturera och lista. Så det jag faktiskt hade tänkt klara av idag får vänta till tågresan imorgon. Förhoppningsvis blir det bra väder i helgen så jag kan ligga i Arvikas stadspark, äta en glass, läsa rapporter och sammanställa vårt bostadspolitiska faktahäfte.

Dagens bästa hittills var Klingan på sr:s webradio. Hur bra som helst att jobba till! De sista 2 timmarna bara flög iväg. Imorn drar jag till Göteborg för att hålla lite bostadspolitisk låda och på onsdag åker jag till Arvika. Trivsamt får man lov att säga.

Kommentera

