Idag har jag skaffat mig en skateboard

Idag var en bra dag. Först fick jag vakna och laga frukost med Surren. Sen fick jag äta frukosten och se på Mumin. Mumin är i och för sig ett av världens minst jämställda barnprogram, men ganska trevligt ändå. En promenad ner till båtföreningen innan jag åkte in till stan. Jag och Matilda tittade på två av Gudruns torgtal och jag bestämde mig för att det är på henne jag ska lägga min röst. Gudrun behövs i EU.

Idag har jag skaffat mig en skateboard. Matilda och jag ska starta en studiecirkel och åka bräda. Vill du vara med får du gärna säga till. Idag åkte vi i Axelsberg på diverse asfaltsytor och jag är nöjd med mina första prestationer. Heja mig!

One response to “Idag har jag skaffat mig en skateboard

  1. borgholmsoutlet

    Kul att du har köpt bräda!! Kolla in Geoff Rowley och hans polare i Team Vans Skate och få lite inspiration inför stundande åkturer!! Good luck!!

    Have a nice evening!!

Kommentera

