Who’s gonna sing?

Ytterligare en arbetsvecka är lagd till handlingarna. Synd på sätt och vis för jag fick in ett sånt flyt idag. Nu känns det som att jag kan börja på riktigt, när alla akuta saker kring årsmötena börjar lägga sig. När jag åker till jobbet på morgonen känns det som att det är på låtsas. Jag har nog aldrig mått så här bra. Det är sjukt att man måste få perspektiv för att förstå under vilka omständigheter man levt tidigare.

Jag har bestämt mig för att sluta fega. Från och med den här våren ska jag övervinna alla mina rädslor och faktiskt göra alla de där sakerna som jag egentligen vill. Ingen kan längre säga åt mig att jag kan mindre för att jag är ung eller inte tar för mig. Jag kan.

Sen finns det en trevlig elektronisk bit som jag lyssnade mycket på den här tiden förra året. Eller kanske lite tidigare, det var nog engentligen vinter. I vilket fall är det en fin bit.

Kommentera

