Herr Surikat, är det dags för HAJP 2.0?

hajen på hajp

En av de absolut bästa klubbkvällarna jag arrangerat i mitt liv var tillsammans med Surikaten. 4 oktober 2008 gjorde vi Hajp, en fantastisk 90-talsklubb med fokus på eurodance. Dansgolvet var fullt, temperaturen var hög, musiken var grym och stämningen på topp! Ni som var där vet vad jag pratar om. Ni andra kan nog knappt föreställa er vad ni gick miste om. På bilden kan ni se mig och min heliumkompis. Eftersom min 90-talspepp börjar återvända, nu starkare än någonsin, funderar jag på om det är dags för en vända till. Eller vad säger du Surr?

Det här är några av mina bästa eurodancebitar från back in the days.

Kommentera

