Göteborg-Stockholm 1-0

Idag har jag träffat V och A. Ledsamt med ett farväl, de är sjukt grymma och har varit väldigt fint att få arbeta med dem. Vi får se till att dra igång ett eget hittepå framöver. Det är ju inte som att världen står och faller med ett avslutat projekt.

I övrigt är Göteborg en redigt fin stad. Jag har spenderat kvällen i Majorna och på spårvagn. Våren har kommit hit! I det avseendet suger Stockholm hårt, jäkla polarby! Jag kom hit i fredags med vinterkappa. 17 grader i skuggan och en nyinkommen lön kommer i morgon att resultera i en välbehövd vårjacka.

Förresten, Cut Copy är tillbaka i mitt liv. Nu är det ett år sen nästan exakt jag blev frälst och vi pratade om fans i Oslo. Ett möte som inte alls gjorde sig lika bra i text. Synd. Videon till hearts on fire är så sorglig, så jag letade upp den här istället. 

2 responses to “Göteborg-Stockholm 1-0

  1. men My, det var riktigt vårigt i Stockholm i helgen också! :)

  2. hm, det tror jag inte förrän jag ser det.

Kommentera

