Jag var på fin middag

Igår var jag på fin middag. Tre rätter, tre viner och många nya människor. Vi pratade om hyresnämnder, hur arbetsförrhållandena är för sekreterare i Hovrätten, vad jagvillhabostad.nu gör för något och vilka vid bordet som varit vegetarianer i sitt liv. 

På fredag åker jag till Göteborg och sen Kungälv. På måndag åker jag till Malmö och på tisdag åker jag till Arvika. Sen ska det packas och städas i dagarna två. Och sen bor jag på riktigt i Stockholm. Hurra!

One response to “Jag var på fin middag

  1. Och även jag på deltid! Hurra för oss.

Kommentera

