Alltså det var det här med att sova…


Återupptäckten av Dagens Tips är nog det bästa idag. Nästan.

Idag gick jättefort. Vi sjöng Längtan till landet på min arbetsplatskör så nu har jag en lurande halsförkylning. Sen har jag skrivit, tänkt, mejlat, ringt och diskuterat. Och fikat. Och ätit chokladägg. Den som trodde att påskäggen skulle försvinna från kontoret bara för att påskhelgen var över hade fel! Någon annan har gjort sitt jobb så nu kan de jag arbetsleder också göra sitt jobb. Jag önskar att det bara fanns ett led mellan människor, andrahandsinformation är inte lika bra. Fast bättre än andrahandsinformation ryktesvägen. Tycker du att jag är inkompetent eller svajig vill jag gärna ha en motivering av dig personligen. Rak förstahandsinformation tack.

Storstan är rätt fin så här års, men ur humorscensavseendet har jag nog valt fel stad. Vad har Stockholm liksom? I alla fall inte nazist eller lamm!

One response to “Alltså det var det här med att sova…

  1. haha, underbart bra!

Kommentera

