Moulinex.

Moulinex var ett av mina bästa musikaliska kap 2008. Tillsammans med Fred Falke, The Go! Team och Cut Copy var han elit. Så himla kul att han kommer och spelar på min födelsedag. I Örebro i och för sig, men ändå. Dagen efter blir det kalas på fina Debaser Slussen. Moulinex, Moulinex. Leisure suit kan vara min bästa Moulinex-låt också, efter remixen på Jesus Was A B-Boy.

Min far står och diskar. C och T är i stan. Vi åker till Arvika imorgon. Så himla bra med påsklov! Heja påsken. Och kanske skriver jag på lghkontrakt på tisdag. Imorgon får jag träffa mystiske J som jag ska skaffa tusen barn med. Hurra!

Kommentera

