Söndag.

En givande arbetshelg. Första träffen med alla nyckelfunktionärer inom publikservice. Himla kul och inspirerande. Jag som samordnare känner mig trygg. Det kommer att bli en fin publikservice.

Jag inser hur viktigt det är att vara ledig på helgerna gånger som denna när jag inte är ledig. Men nästa helg, och nästnästa ska jag ta det väldigt lugnt och inte jobba alls. Med någonting.Väldigt skönt.

Imorgon börjar min andra arbetsvecka. Det är då jag ska börja ta tag i mina arbetsuppgifter på riktigt. Jag har fortfarande en massa att lära, men det börjar falla på plats. Förresten, det är alldeles gratis att gå med i jagvillhabostad.nu. Do it! Bostad är en mänsklig rättighet. (Och nej, jag förmedlar inga bostäder utan arbetar med opinionsbildning och påverkansarbete – läs mer om mina uppgifter här.

Kommentera

