Ole, dole, doff.

Nu åker alla kläder jag inte använt sen jag flyttade senast. Plus några till. Plus ytterligare några till. Ska det göras så ska det göras ordentligt. Vill du ha min blå jacka från Mahjong, favoritkjolen vi slogs om i gymnasiet eller min gamla tjejjourshoodie? Just tell me and it’s yours.

One response to “Ole, dole, doff.

  1. Har du klänningar kan du skänka dem till mig. jag tycker om när klänningar skänks till mig.

    Hoppas du får det fint i stockholm. Tror du kommer kicka rumpa på ditt nya jobb! Alltså, på ett bra sätt.

Kommentera

