Happy up here.

Igår var en omtumlande dag.

Jag fick jobbet och insåg att jag därmed flyttar till Stockholm om en vecka. Vilket resulterar i 3 månader utan J. Inte riktigt, men 3 månader som särbos. Nu börjar det lägga sig och möjligheterna framträder tydligare än problemen.

Jag är sjukt peppad på att börja arbeta och har börjat läsa in mig. Lobbyist javisst! OCH Röyksopps album släpps på riktigt idag. Så himla fint. Eftersom jag är pank får jag nöja mig med att lyssna här.

Förresten. Nu flyttar jag till kollektivet i Solna, men den 1:e maj är jag bostadslös igen. Har du en lägenhet, ett rum, garderob, skrubb, källarförråd eller liknande med väggar och tak där jag kan inhysas – säg till! Jag är trevlig.

One response to “Happy up here.

  1. Vad ska du jobba med i Stockholm? Grattis till jobbet!

Kommentera

