The sun always shine on TV

När man är sjuk får man göra meningslösa saker. Som att till exempel titta på Are you smarter than a fifth grader? En vuxen människa tävlar mot mellanstadiekids i frågor på deras nivå. Just nu tävlar en kvinna som har tillräckligt hög GPA för att kvala in på doktorsnivå. Speakern säger ”She’s cute, she’s confident and she came here to win a million”. Jag blir så trött. På de andra kanalerna är det My super sweet 16 – ”Får jag inga tjejer med den här bilen så dör jag”, Rookie Vets – ”He has a pretty severe pneumonia” och ett matlagninsprogram – ”Vi tar lite mer parmesan”. Hurra för tv-utbudet!

2 responses to “The sun always shine on TV

  1. Där har du anledningen till varför jag aldrig tittar på tv, aldrig!

  2. Jag inser också varför jag vardagsvis inte heller gör det.

Kommentera

