Jag gjorde en intervju…

Jag gjorde en intervju med ett band. Det var ingen lång och fantastisk interjvu. Däremot var det någonting jag gått och funderat på i flera veckor… Hur jag skulle följa upp, ställa följdfrågor, formulera meningarna för att få fram en vacker text. Istället blev den bortprioriterad och hamnade ofärdig på en hemsida. Jag var helt okej med situationen tills jag insåg att den dessutom var uppstyckad och ologiskt sönderplockad, splittrad. Det är inte min text längre. Hädanefter redigerar jag färdigt mina egna texter oavsett teckenantal, betydelse och deadlines.

Nästa artikel är i researchfasen, den ska bara vara min och ska den någonsin publiceras så ska jag ha betalt. Fett betalt.

Kommentera

